Kora världens sämsta låt!

Nu skulle jag behöva min nästan obefintliga läsarkrets hjälp att kora världens sämsta låt! Jag har ett par solklara kandidater men fyll gärna på om ni kommer på någon som kan vara sämre!

Kandidat 1:

Cheeky Girls med The Cheeky Song



Ja, vad ska man säga? Ett rumänskt tvillingpar i minimala silvershorts som borde ta engelsklektioner. Låtens budskap då? De uppmanar världen till att ta på deras rumpor och inte vara blyga. Behöver jag förklara varför detta är en kandidat till världens sämsta låt? Nej, jag tyckte väl det...

Kandidat 2:

Armi & Danny med I Want to Love You Tender


Ok, kanske inte den sämsta låten i världshistorien men verkligen en kandidat ändå på grund av videon. Det mest intressanta med den här videon är att den faktiskt är seriös! Dansarna är nog det mest skrattretande av allt!

Kandidat 3:

Jordy med Dur Dur E'tre Bebe


Visst, gullig kille men man kan väl knappast påstå att låten är särdeles bra? Tjatig är bara förnamnet och den enda anledningen till att den här låten faktiskt låg på topplistorna ett tag var säkert att det är en liten gullig kille som sjunger. Ett billigt knep för framgång med andra ord.

Ok, sista kandidaten nu... håll i er...

Kandidat 4:

666 med Bomba


Den här låten ger mig rysningar och inte av den goda sorten. Enformig och migränframkallande.

Ok, detta var kandidaterna! Sätt igång och kora din vinnare/förlorare!

Kommentarer
Postat av: impulsetraitor

Jag måste säga att The Cheeky Song är bland det värsta jag någonsin hört. De står där på klockrent Günther-manér men tror i sin enfald, till skillnad från ovan nämnda manliga dito, helt och fullt (och utan självironi) att de är fruktansvärt bra. Ledsen, Cheeky Girls, om ni inte skäms så kan jag garantera säga att jag gör det åt er.

2008-06-30 @ 08:08:02
URL: http://www.impulsetraitor.com/
Postat av: Tobias

Det får utan vidare tvekan bli 666 med låten Bomba! Varför? Jo, därför att: till skillnad från den sista kandidaten, i denna utomordentligt intressanta tävling må jag tillägga, har de första bidragen åtminstone vett nog att roa publiken med en humoristisk video! ;) ha ha

2008-06-30 @ 20:52:23
URL: http://tobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0